Magia ognia Magia pozwalająca na kontrolowanie ognia. Nie ma co tu zbytnio pisać.
Magia wody Magia pozwalająca na kontrolowanie wody.
Magia wiatru Magia pozwalająca na kontrolowanie wiatru.
Magia ziemi: -Magia zmiękczająca ziemię - magia pozwalająca na zmiękczanie ziemi, robienie z niej płynnej... Ziemi ;o -Magia utwardzająca ziemię - magia pozwalająca na utwardzanie ziemi. Dobrze nadaje się na obronę, ze względu na swą twardość.
Magia powietrza Magia pozwalająca na kontrolowanie powietrza. Różni się od magii wiatru tym, że magia wiatru wywołuje lub kontroluje powiewy wiatru, a magia powietrza kontroluje powietrze, które jest w przestrzeni, nie tworzy wiatrów.
Magia lodu Magia pozwalająca na tworzenie lodu. Polega ona na kontrolowaniu naturalnego lodu, tworzenie go lub zamrażanie wody. Innymi słowy: zamienia stan skupienia wody w stały.
Magia magmy/lawy Magia pozwalająca na kontrolowanie magmy lub lawy (prawie to samo). Magma jest tworzona przez nas lub wydobywana z naturalnych źródeł. Jak wiadomo magma jest gorąca, więc ta magia jest dosyć przydatna, lecz niestety wolna...
Magia piasku Magia pozwalająca na kontrolowanie piasku. Dosyć "zwinna" magia, przez swoją sypkość. Można nią łatwo manipulować, skuteczna do szybkiej defensywy jak i skutecznej w swej szybkości ofensywy. Minusem tej magii jest to, że przez to iż jest sypka, będzie słabsza od innych magii, jeśli chodzi o moc.
Magia gliny Magia pozwalająca na kontrolowanie gliny. Gliny mokrej, jak i już stwardniałej. Skuteczna do ofensywy jako płynna i do defensywy jako stwardniała.
Magia błyskawic Szybka, zwinna, zaskakująca magia! Użyta w dobry sposób nie pozwala na zbliżenie się przeciwnika do użytkownika. Dobra na dystans jak i w walce krótkodystansowej. Zostawia "pamiątkę" po walce z tą magią.
Magia kryształu Magia pozwalająca na kontrolowanie kryształu. Bardzo wytrzymała magia. Bardzo dobra do ofensywy i defensywy. Niestety nie jest ona magią manipulacyjną, którą możemy swobodnie poruszać (z wiadomych przyczyn).
Magia drewna Magia pozwalająca na kontrole drewna. Bardzo przydatna. Dzięki niej możemy tworzyć lasy, drzewa, drewniane domki itp. Magia przydatna w walce.
Magia roślin Magia pozwalająca na kontrolę roślin. Jedna z piękniejszych magii. Magia bardzo przydatna. Jest zwinna, szybka, zaskakująca, ale i też może być silna i niszczycielska. Różnie bywa.
Magia zwierząt Muu! Magia zwierzątek! :D Magia w pewnym sensie przywołująca i w pewnym sensie podmiany. Można przywoływać różne zwierzęta, ale też można się w nie zamieniać ;D
Magia marionetek Magia pozwalająca na kontrolowanie marionetek stworzonych przez siebie, kupionych w sklepie itp. Pozwala również na kontrolowanie ciał martwych ludzi jako swoja "lalkę". Dzięki tej magii można wyciągnąć duszę z ciała umarłego człowieka, wsadzić ją do lalki i zrobić z niej "żywą" istotę posłuszną użytkownikowi. Ta magia jest wszechstronna.
Magia szermierzy Magia dzięki której mag, posługujący się to magią staje się wybitnym rycerzem. Magia opiera się na podmienianiu swoich broni, a zaawansowani magowie potrafią dodatkowo podmieniać zbroję. Jeśli się to wyćwiczy, można nabrać wprawy i robić to bardzo szybko. *Jedna broń lub zbroja do podmiany liczy się jako jedno zaklęcie!
Magia przywołania Magia pozwalająca na przywoływanie różnych rzeczy do siebie. Magia na pozór wydaje się być mało silna, ale jak się nad nią zastanowi, może mieć dużo zastosowań. *Zamiana kończyny w danego potwora liczy się jako osobne zaklęcie dla każdego z potworów. To samo się tyczy całego ciała
Magia przejęcia Magia polegająca na zamianie jednej części ciała lub całego ciała użytkownika w kończynę lub ciało potwora. Magia silna w walce krótkodystansowej. Wydaje się być słaba, ale może pokonać nie jednego maga.
Magia słuchu Ohoho! Jedna z najbardziej przydatnych i lepszych magii! Magia ta wyostrza słuch do granic ludzkiego umysłu. Dzięki niej słyszymy myśli przeciwnika, jego oddech, jego ruch kończyn itd. Magia bardzo przydatna, bo dzięki niej jesteśmy praktycznie nie do pokonania ;P Z odległości 20metrów usłyszymy kogoś oddech i nawet najcichsze dźwięki :P
Magia trucizny Bardzo dobra i przydatna magia. Pozwala na kontrolowanie wszelakiej trucizny. Możemy zatruć przeciwnika, a także go osłabić przy swoich atakach. Każdy atak tej magi, gdy trafi w przeciwnika powoduje drętwienie na jakiś czas trafionej części ciała. Minus tej magi jest taki, że przez to iż powoduje drętwienie u wrogów jej ataki są o połowę słabsze w sile niż inne.
Magia światła Magia kontrolująca i pozwalająca na używanie światła. Nie ma co tu zbytnio pisać, możemy tworzyć światło, jak i kontrolować już te stworzone, wiele zastosowań ;o
Magia mroku Magia kontrolująca mrok. Przeciwieństwo magii światła. Ta magia kontroluje CIEMNOŚĆ. Nie kontroluje duchów, ani cieni. Jedynie technika w wyglądzie może zawierać duchy, ale ta magia się na nich nie opiera.
Magia cieni Magia kontrolująca cienie. Wiemy co to cienie? To to, co rzucamy na podłogę gdy ktoś nas oświetli. No, no to ta magia kontroluje te właśnie cienie.
Magia duchów Magia kontrolująca duchy. Możemy przywoływać duchy, atakować nimi itp. Magia ma wiele zastosowań.
Magia przeklęcia Magia która polega na rzucaniu klątw wrogowi. Podobna do magii trucizny, gdyż siła tych ataków fizycznych też jest słabsza o połowę od innych, ale za to gdy trafi przeciwnika (zależnie od techniki) osłabia go, przynosi mu pecha itp. To jaki ma skutek, ustala się w opisie techniki. Oczywiście skutek w klątwie nie może być zbyt silny.
Magia Voodo Jedno cięcie i może być po przeciwniku ;P Magia pozwalająca na tworzenie laleczek Voodo przeciwnika (tworzenie laleczki trwa, czas zależy od siły przeciwnika) i używanie ich by go ranić ;P Czym użytkownik silniejszy, tym większe katusze może powodować.
Magia wibracji Magia kontrolująca i tworząca wibracje. Magowie z tą magią są niekiedy nazywani "Anty-magami ", a to dlatego, że drgania rozpraszają magię. Oczywiście magia może służyć również do skutecznego ataku poprzez cięcia czy różne inne ataki.
Magia nurka Magia opierająca się na zdolnościach fizycznych. Dzięki tej magii możemy nurkować dosłownie we wszystkim. No chyba, że coś jest wytrzymałe i nasza magia się temu nie oprze. Można dzięki niej też zamieniać się w ludzki głaz i wszystko niszczyć, mwahaha! ]:-D
Magia nieba Lecznicza magia. Dzięki niej możemy wyleczyć mniejsze rany, uzdrowić kogoś lub nawet przywrócić życie, ale ma to swoje wady. Magia przydatna. Magowie używający tą magię są nazywani Magami medykami.
Magia żelaza Magia żelaza, metalu. Pozwala na kontrolowanie tego ciała stałego. Magia dosyć dobra, ataki są bardzo silne i mogą być szybkie. Defensywa skuteczna (zależy przeciwko jakiej magii).
Magia tańca Magia opierająca się na zdolności tańczenia. Magia służąca głównie do obniżania statystyk wrogów lub podwyższania własnych, ale kto wie... Może mieć też inne zastosowanie. Magowie tejże magii są bardzo zwinni i szybcy (hmm... Ciekawe dlaczego).
Magia muzyki Magia melodii! Magowie używający tą magię posługują się zwykle jakimiś instrumentami, choć mogą również używać własnych organów lub kończyn. Magia dość przydatna bo obszerna, walka z takim magiem będzie nie lada wyzwaniem...
Magia luster Magia lusterek! Hmm... No nie wiem, magia na pierwszy rzut oka niezbyt silna, ale ponieważ są to magiczne lustra mogą mieć wiele ciekawych zastosowań.
Magia szkła Prawie niewidzialna magia! :D Ataki są bardzo dotkliwe ponieważ jak wiemy szkło jest bardzo ostre, a do tego nie zbyt go widać! Wybitna magia! Na pewno nie będzie łatwym przeciwnikiem.
Magia strzelców Magia do której użycia potrzebne są pistolety. Magia prawie taka sama jak magia szermierska tyle, że tutaj się używa pistoletów, dalekodystansowych broni i nie ma zbroi. Magia służy na podmianie swoich broni. Strzały z tych pistoletów są magiczne więc są lepsze niż zwykłe. *Jeden pistolet = jedno zaklęcie
Magia giganta Magia polegająca na powiększaniu części swojego ciała bądź całego. Magia ograniczona zdolnościami, lecz przydatna.
Magia wróżek Jee! Magia wróżek xD Magia, która polega na... No nie wiem, magiczne pyły wróżek itp. Ataki są oparte na magicznych pyle (mimo to może być bardzo silna). Tu stawiam na wyobraźnie magów.
Magia odbicia Ufufu, jedna z potężniejszych magii. Magia ta polega na odbijaniu ataków przeciwnika i wszystkiego! Robimy to za pomocą magicznych cięć koloru czerwonego. Ten rodzaj magia jest magią zaginającą, przez co można zagiąć... Sami pomyślcie co :kawaii Magia ta pozwala również na odbijania światła dzięki czemu można stworzyć iluzję. Dane cięcia odbijające, służą również do zwykłych ataków. Trudno wytłumaczyć dlaczego, ale magia ta też może wykonywać magiczne cięcia. UWAGA: Magia ma pewną tajemnicą, którą musi znać każdy użytkownik!
Magia iluzji Magia tworząca iluzje. Zaawansowany mag może zrobić bardzo potężne iluzje, które mogą złamać prawa rzeczywistego świata. Magia raczej defensywna.
Magia ożywiania Magia która ożywia martwe obiekty. Np ożywimy sobie krzesełko to krzesełko będzie bojowe i będzie walecznie nacierać na przeciwnika xD Czym mag silniejszy tym silniejsze przedmioty może ożywić. Magia ożywiania może działać na dwa sposoby: -Zamieni martwy przedmiot, np dom i ten dom będzie wyglądać jak dom, tyle, że będzie się ruszać, nie zmieni swojego wyglądu -Zamieni martwy przedmiot w potwora, całkowicie zmienia swój kształt.
Magia gwiazd Gwiezdna magia kontrolująca magię o właściwościach galaktycznych. Ataki są oparte na meteorytach, asteroidach i wszystkiego co w kosmosie. Kontroluje również ich prędkość, ale to dla bardziej zaawansowanych magów tejże magii.
Magia cybernetyki Magia kontrolująca cybernetykę i wszystko co związane z techniką ;o Posiada wiele ukrytych możliwości, trzeba tylko wiedzieć jak ją wykorzystać ]:-D
Magia łuku Magia służąca na podmianie swoich łuków i strzał. Magowie używający ten rodzaj magii są magami tropicielami, czyli jak nazwa wskakuje, mag ma zdolności tropicielskie. Magia również opiera się na technikach związanych z łukiem i strzałami.
Magia archiwa Magia służąca co archiwizacji danych. Jest to tak jakby magiczny komputer, można przesyłać do umysłów innych magów z drużyny jakieś ważne informacje, pliki, mapy itp. Może służyć do ataków, ale bardzo słabych.
Magia śniegu Nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć. Magia kontrolująca śnieg :kawaii Ulepimy bałwanka lub coś... ◕ω◕ Magia ofensywna i defensywna. Dość skuteczna bo zimna ;P Jakie będzie miała zastosowanie, zostawiam magowi.
Magia skrzydeł Magia dzięki, której tworzymy skrzydła i latamy. Raczej wykorzystywana przez zwierzęcych nakama.
Magia telepatii Magia pozwalająca na komunikowanie się i robienie "czatu" do rozmów myślowych między kilkoma osobami w zasięgu nie dalej niż 1km.
Magia kart Magia, opierająca się na kartach. Można z nich wróżyć, a także atakować na różne sposoby.
Magia run Magia kochanych runek, chyba każdy użytkownik tej magii wie co to runy xd Magia raczej przydatna do jakichś zasadzek itp, ale do walki również jest bardzo przydatna.
Magia wzroku Magia polepszająca nasz wzrok. Podobna do magii słuchy, tyle, że tu wszystko co związane z wzrokiem, oczywiście naszym. Widzimy na dalszy dystans, przez ściany, woooo, super xd
Magia węchu Magia polepszająca nasz węch, możemy wąchać jak zwierzątka :3 Przydatna do wytropienia kogoś, a z resztą...
Magia zniszczenia Magia kontrolująca czysty wybuch O.o Jedna z silniejszych magii, przydatna do ataku jak i odstraszania przeciwnika, na pewno jest to magia obszerna.
Magia absorbcji Magia pozwalająca na absorbowanie innych magii. Raczej defensywna, chyba, że... A tego już nie powiem, sami na to wpadnijcie.
Magia aury Pozwala na kontrolowanie aury istot żywych, jednak gdy jesteśmy słabi, możemy lekko oddziaływać na aury przeciwników, bardziej na swoje.
Na razie tyle magii. Jak wpadnę na jakiś pomysł to dopiszę. A! Jak Wy gracze, wpadniecie na jakiś pomysł na magie, a chcecie ją mieć w KP to piszcie na PW, a ja to dodam, (jeżeli magia będzie sensowna bo np magii żelków Haribo nie zaakceptuje :D ) a wy zyskacie nową magię :kawaii .
◕ω◕
|